de groentjes.

Midden in de coronacrisis kozen Romy en Ivo in volle overtuiging voor het ondernemerschap. De goede collega’s kregen de kans om samen hun afdeling bij adviesbureau Winkelman en Van Hessen te verzelfstandigen en vanuit hun eigen visie vorm te geven en te leiden. De sprong in het diepe voelde vertrouwd vanaf dag 1. Donkergroen creators was geboren! Het diverse team van medewerkers en partners brengt ideeën, energie én jarenlange ervaring mee in communicatie en evenementen, concepten en consultancy.

Romy Fortuin

Romy is een organisatorische duizendpoot. Dankzij haar gedrevenheid, passie en organisatorisch vermogen is ze uitgegroeid tot onbetwiste eventmanager en een echte projectleider richting collega’s en opdrachtgevers. 

Bij Romy staat het creëren van een next-level beleving centraal. Een tot in de details verzorgd evenement, dat voor de bezoekers voelt als een ware beleving. Excellente uitvoering zorgt dat de aandacht van deelnemers en organisatoren uit kan gaan naar wat voor hén belangrijk is. 

Ze is een echte teamspeler waarbij haar kracht ligt in het directe contact met alle betrokkenen. Ze luistert naar de wensen van de betrokkenen en verbindt hen vanuit een gezamenlijke doelstelling, maar zal de touwtjes altijd strak in handen houden. Inmiddels heeft ze een groot netwerk van (logistieke) partners om zich heen gebouwd. Zo kan ze altijd snel schakelen en is de kwaliteit gegarandeerd. 

Ivo Nederpelt

Als onafhankelijke geest helpt Ivo organisaties en projecten op strategisch niveau succesvol te blijven door mensen en belangen te verbinden en te omdenken naar originele, haalbare oplossingen. Hij is niet bang om disruptief te denken. Gebruikmakend van zijn verbeelding, kennis en communicatie-instrumenten realiseert hij verandering, vernieuwing, verbinding, succes en plezier. Echt enthousiast wordt Ivo als hij de belangen van verschillende stakeholders kan doorgronden en creatieve, kansrijke verbindingen kan maken die leiden tot een gezamenlijke ambitie. 

Hij heeft 15 jaar ervaring in design thinking, procesbegeleiding en de ontwikkeling van concepten, communicatiestrategie en positioneringen. Daarnaast wordt hij regelmatig gevraagd als programmamanager op de thema’s innovatie, technologie, energie en duurzaamheid.  

In tientallen opdrachten voor het bedrijfsleven en overheden hielp Ivo de bedrijfsdoelstellingen te realiseren door ‘next level playing fields’ te creërennieuwe kansen en inzichten door verandering van het speelveld en het aangaan van nieuwe verbindingen. 

Jannine de Zwaan

Jannine is de creatieve rebel in het team. Onze geboren Friezin beheerst haar vak van event organiser tot content creator, content manager en vormgever. 

Ze is verantwoordelijk voor de marketing en (publieks)communicatie van onze eventplatforms met uiteenlopende maatschappelijke thema’s. Daarnaast beheert ze alle websites en social media en is ze onze steunpilaar in de organisatie van evenementen. 

Jannine zoekt altijd naar manieren om mensen te verbinden en om maatschappelijk haar steentje bij te dragen. Optimistisch, ontembaar enthousiast en is niet bang om haar mening te geven. Zelf begint ze net zo lief weer opnieuw als ze niet helemaal tevreden is met het resultaat.  

partners.

Door nauwe samenwerking met een aantal betrouwbare partners hebben we altijd de juiste expertise en voldoende capaciteit paraat in ieder klantteam. 

Minimal Mass levert communicatie-coaching en -advies aan ondernemers en organisaties in de groene economie.

Jan combineert 24 jaar ervaring als journalist binnen de publieke omroep met 6 jaar als communicatieadviseur aan bureauzijde
Als media- en communicatiestrateeg gaat hij altijd uit van wat de ontvanger interesseert.
 

Agency heeft zich gespecialiseerd in public relevance. 
Ze helpen organisaties bij de 
heldere formulering van hun maatschappelijke toegevoegde waarde en het uitdragen ervan.
 

Best for Brands adviseert, ontwikkelt en produceert marketing- en communicatiemiddelen die de verbinding met de doelgroep bouwen,